Sunday, October 13, 2013

Сакате ли да ви раскажам еден живот ?

Добредојдовте во Светот на соновите на една девојка, девојка која даде се од себе но не доби НИШТО, девојка која сакаше со сето свое срце но љубов не доби за возврат .
Токму таа девојка ќе ве води низ патишата на вистината и лагата, низ патиштата на нејзината душа, и болката на нејзиното срце.
Добредојдовте во Светот на ДЕБОРА ФРАНК. Свет на лаги, испреплетеност, емоции и љубов. Свет во кој главниот лик научи да губи, иако е роден да победува..
Уживајте во приказните кои животот знае да ги приреди на една девојка, која можеше да го живее својот сон, но не и преостана ништо друго освен да сонува, да чека и да се надева. Бидете со неа кога ќе го оствари својот сон и патот до таму ...
Ви посакувам топло добредојде и се надевам ќе уживате..

-Дебора Франк.






1 comment:

  1. Магчымасць пазыкі, якую прапануе містэр Бенджамін, які выратаваў маю сям'ю ад фінансавай кабалы {Lfdsloans@outlook.com}

    Прывітанне ўсім, я мама-адзіночка Putri Adiratnaa з Джакарты, я хацеў бы падзяліцца гэтым выдатным сведчаннем таго, як я атрымаў пазыку ад спадара Бенджаміна, калі нас выгналі з дому, калі я больш не мог плаціць свае рахункі. Пасля падманвалі розныя кампаніі ў Інтэрнэце і адмаўлялі ў пазыцы майго банка і нейкага іншага крэдытнага саюза, які я наведаў. Мае дзеці былі прынятыя прыёмнай апекай, я была адна на вуліцы. У той дзень я ганебна ўвайшоў у старую школьную таварышу, якая пазнаёміла мяне з Дэйзі Морын. Спачатку я сказаў ёй, што больш не гатовы рызыкаваць пазыкай у Інтэрнэце, але яна мяне запэўніла, што атрымаю ад іх пазыку. Па-другое, з-за маёй бяздомнасці мне давялося прайсці судовае разбіральніцтва і падаць заяўку на крэдыт, на шчасце, я атрымаў крэдыт у памеры 80 000,00 долараў ад містэра Бенджаміна. Я шчаслівы, што рызыкнуў і падаў заяўку на крэдыт. Мае дзеці вярнуліся мне, і цяпер я маю ўласны дом і свой уласны бізнес. Уся ўдзячнасць і ўдзячнасць ідзе на дапамогу містэру Бенджаміна за тое, што ён даў мне жыццё, калі я страціў надзею. Калі вы зараз шукаеце крэдытную дапамогу, вы можаце звязацца з імі праз: {Lfdsloans@outlook.com WhatsApp + 1-989-394-3740

    ReplyDelete