Thursday, February 5, 2015

Сакате ли да ви раскажам за една љубов ?


Дали некогаш Ви се случило да погледенете некоја личност и да знаете  „Да тоа е тој“ ? - Дали Ви се случило некогаш едноставно да чувствувате дека токму таа личност е изгубената половина која Ве исполнува комплетно. Да? - И мене ! -  Всушност ми се случува сеуште, ми се случува цели четири години. Да, среќна сум, всушност многу сум среќна, душата ми трепери на секој бакнеж, на секое те сакам. И викам, врескам, се смеам, да, да, да, тоа е човекот кој е моето второ јас, оној кој е моја поддршка, оној на кого му верувам и го ставам своето срце со затворени очи во неговите раце, бидејќи знам дека никогаш нема да го испушти, никогаш нема да го повреди. Оној кој е мое се ! - Да токму тој кој знае некогаш да претерува, оној кој е горд инаетчија, за кој белото е црно, а црното, бело, оној кој го сакам токму таков. Да, јас сум Благословена бидејќи Бог ми прати човек кој никој, никогаш и никаде нема да го замени, бидејќи покрај мене го имам оној на кој секогаш ќе му се враќам, бидејќи никој поубаво од него не ми рекол „Те сакам“, бидејќи заедно имаме се, имаме љубов, имаме сонце во очите, имаме заеднички планови. Големи планови, не од оние кои поминуваат. Имааме заедничка иднина и заеднички соништа ... Бидејќи тој е јас, а јас сум тој.. Бидејќи оваа љубов не поминува НИКОГАШ !

No comments:

Post a Comment