Thursday, February 5, 2015

Бестрага



       Една ѕвезда падна, погледни.. ене ја онаму .. Таа блескаше во името на љубовта која ја изгубивме, блескаше, се трудеше... се трудевме и ние, многу се трудевме но ништо од тоа, можеби беше погрешно времето, можеби бевме погрешни ние или пак се беше вистинско но ние незнаевме да го препознаеме, што и да е човеку сега се помина, се исчезна, не остана ништо од таа насмевка која взаемно си ја стававме на лицата, од лудоста.. се сеќаваш колку бевме, малди, луди и среќни ?... Се сеќаваш ли ? – Секако дека се сеќаваш, исто како и јас што се сеќавам, исто како и мене што ме боли душата, како што мене ме боли секоја коска во ова тело кога ќе помислам дека се замина во бестрага.
        Немој, те молам немој да стоиш и само да ме гледаш, кажи нешто, еден збор, една буква.. нешто што ќе ми ја ублажи оваа болка која ми го пара срцето. Зарем немаш што да кажеш ? Немаш ли ? Тонам пред твоите очи и не ми подаваш рака, онаа последната рака која се дава за спас.. не ја добивам од тебе .. никогаш не сум ја ни добила. Секогаш беше кукавица, кога е најтешко заминуваше, едноставно исчезнуваше и те немаше со денови .. а јас ? – сакаш ли да знаеш што правев јас ? – Се гушев од болка на секое титкање на тонот од повиците на кои никогаш не добив одговор. Барем сега кога веќе си тука кажи, изусти еден збор макар и да е лага, кажи нешто, гледај ме во очите и кажи ми НЕ МЕ САКАШ ЛИ ?! Или бегај кукавицо бегај, не мора да зборуваш ништо, одете во бестрага и ти и твоите зборови кои никогаш не ги кажа, не ми требаат веќе, не ми требаш ниту ти, ниту твојот страв од љубовта. Бегај, оди си.. ете и сам гледаш падна и нашата најсветла ѕвезда и таа се откажа и неа ја нема повеќе ... не нема и нас .. се е изгубено. Готово е веќе..


***to be continued***

1 comment:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните врски бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите две деца за друга жена три години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па истражував на интернет и наидов на една страница каде што видов дека д-р Елен, која работи на правопис, може да помогне да се вратат саканите. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг повторно се врати дома по 2 дена. Така се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да контактирате со д-р Елен, моќен магија за решенија
    1) Врати се дечко
    2) Повторно обединете маж или жена
    3) Ако имате кошмари
    4) Исцелување на ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) Магија за среќа
    7) Раскинување на опсесијата
    8) Проблеми со породувањето и бременоста
    9) среќен лотарски број
    Контакт преку е-пошта: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да го Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete